Donnerstag, 9. März 2006

scheiß auf freunde bleiben.

du mochst scho wieda den söbn schaß mit mia wie imma. obwoist ma nu vor a poar monat vasprochn host, dassdas nimma mit mia duast.
wenn i onruaf hebst net ob, du raufst net zruck. wonn i da a sms schreib, schreibst net zruck.
auf die idee, dassd di amoi bei mia mödn kunntst, a wonnst nix von mia brauchst, kummst net.
i kumm ma vor wia a notnogl. wonn dei freindin amoi grod ka zeit hot bin i auf amoi wieda guat gnuag. oba des spüts nimma. mia duat des weh und des hob i da scho öfter ois amoi gsogt. von am guadn freind erwort i ma, dass er nix moch, wos mei leben "schlimmer" mocht, oba onscheinend bist des jo eh net.
du host nie checkt wonns ma scheiße gonga is bzw hostas vielleicht eh checkt und host nix gsogt, wos i jo nu ärger fandat.
desmoi loss is erst gornet so weit kumma, bist wieda irgendan scheiß baust, desmoi schau i nimma zua. desmoi her i vorher auf.
danke, auf so a freindschoft konn i vazichten und des werd i a.
und wags jo net, dassd onkrochn kummst mit deim dackelblick, a poar tränen druckst und glaubst ois is wieda guat.
desmoi loss i de entscheidung wies weida geht nimma dia.
i wü die a zeitl net hern und net seng, oba des wird dir eh sicha net schwer foin.
i hob da des des letzte moi scho gsogt, i bin net dei spüzeig. oba du duast nix ondas mit mia ois spün.
i wünsch da vü glück nd hoff für dei freindin, dassd sie besser behondlst.

Trackback URL:
https://ranunkel.twoday.net/stories/1676124/modTrackback

novesia - 9. Mär, 19:34

Na denn viel Spaß bei der Party...

ranunkel - 9. Mär, 19:36

danke, bei der party hab ich sicher spaß,... geh ja mit lieben leuten hin... und sollte ich wider erwarten arschlöcher treffen werde ich sie in grund und boden stampfen....
novesia - 10. Mär, 09:31

Ich hoffe, Sie haben Fotos gemacht!
ranunkel - 10. Mär, 11:31

hab zwar die cam mitgehabt aber keine fotos gemacht...
toller abend, bis erst um 4 ins bett.... (wohlgemerkt: alleine ;) )
Kinkerlitzch3n - 9. Mär, 20:28

Genau so ist es, Freundschaft ist was anderes, wünsch ihm Glück und arbeite selbst an deinem eigenen - ohne dich auf ihn zu verlassen, daß er dein Glück geschehen läßt. Du machst das schon ganz gut, denke ich!

frau k. - 10. Mär, 08:58

das Lied von Revolverheld läuft bei mir momentan auch hoch und runter in der Hoffnung, dass es irgendwann in meinem Stammhirn eingeprägt ist...

ranunkel - 10. Mär, 11:29

ich habs anscheinend oft genug gehört
samotamaul - 10. Mär, 22:22

Männer sind Schweine...

... vertraue ihnen nicht mein Kind.

so ists richtig endlich mal eine die sagt wies ist, auch wenn ich mit lesen extreme probleme hatte, da hast recht.

Scheiß Männer wollen einem nur ausnützen und meinen sie können einem behandeln wie den letzten dreck aber zum flach legen sie ma schon wieder gut genug.

Scheiß drauf, irgendwo gibts einen der einem als Mensch sieht und nicht als Objekt.

ranunkel - 10. Mär, 23:28

du missinterpretierst mich.
keineswegs münze ich mir geschehenes auf die allgemeinheit...
männder und dieser mann, das sind zwei paar schuhe...
SPIEGELei - 11. Mär, 14:07

Als Westfale habe ich mir das laut vorgelesen.
Mit Vergnügen, auch wenn das Thema nicht so vergnüglich ist.

Mit Vergnügen habe ich es gelesen, weil es so toll geschrieben ist.
Mei, s wor scho a Gaudi.
Kompliment, ranunkel!

ranunkel - 11. Mär, 14:13

tja, wie du schon gesagt hast... das thema ist nicht so lustig... das "problem" ist dieses: wenn ich gefühlsmäßig extrem "belastet" bin, kann ich das nur in mundart ausdrücken. alles andere kommt mir nicht richtig, nur schwülstig vor...
über gefühle schreibt man am besten so wie man spricht...
zumindest hier...
SPIEGELei - 11. Mär, 14:32

....du hast die richtige Einstellung.
Alles Gute!
ranunkel - 11. Mär, 14:50

dankeschön ;)

anormal tracker





Aktuelle Beiträge

Habe ich heute einmal...
Habe ich heute einmal nach gekocht und kann nur sagen...
starcooks - 13. Mär, 22:37
Und was heißt das jetzt!?
Und was heißt das jetzt!?
Mr.Edding - 13. Apr, 00:16
sorry
keinen bock mehr auf das alles.
ranunkel - 2. Mai, 13:24
ein großes danke
ein großes dankeschön, an die leute von twoday!!! die...
ranunkel - 2. Mai, 10:29
kommentare
dank meines kleinen "freundes", aka stalker sind die...
ranunkel - 1. Mai, 20:21

User Status

Du bist nicht angemeldet.

Status

Online seit 6960 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 15. Jul, 02:03

Empfehlungen Meinerseits

Credits


... unter uns gesagt
...makaber
apfelweissweinrisotto
auf der suche nach einem neuen mitbewohner
Danke
die bar!
dies und das
Fotodokumentation
HILFESCHREI
KINO UND FERNSEHEN
KUNST
mein innerstes
musik
REISETAGEBUCH
resigniert
rezepte
... weitere
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren